STOP ! SILA LIHAT SLIDE INI DULU...



" Penghantaran Terpantas Terus

kepada Anda Setiap Hari ! "

Dapatkan produk MAGIK & BERKESAN dari kami HARI INI !


7.9.13

TESTIMONI ENZIM NONI - KISAH BENAR DARI KAMI



Sudah lama isteri saya menjual enzim noni atau mengkudu. Saya kaki makan ubat berasaskan herba. Pantang ada kawan-kawan menjualnya, saya tanpa teragak-agak  membelinya.  Paling kurang pun saya berniat membantu bisnes kawan-kawan. Itulah perangai saya sejak bekerja pada tahun 1983.

Kekadang saya makan pelbagai herba dalam satu masa. Tak tahu mana satu herba yang hebat. Ha ha. Akhirnya saya kehabisan stok herba. Yang tinggal ialah enzim mengkudu atau enzim noni. Satu hari saya membelek risalah enzim mengkudu ini secara detail. Barulah saya tahu cara pemakanan yang  betul. Ha ha. Saya pun amalkan dengan betul.

Kebetulan saya ada masalah sistem pencernaan. Perut saya tak kempis-kempis, penuh dek makanan kerana susah benar nak buang air. Kentut pun payah sekali. Ha ha. Hilang satu kenikmatan hidup rasanya apabila tak boleh kentut/buang angin.  Selepas saya minum enzim noni/mengkudu selama dua minggu berturut-turut, maka saya dengan mudah boleh buang air dan sudah kentut selalu. Wooo. Lega sekali perut saya kerana sudah tak keneneng lagi.  Sekali lagi saya membaca risalah enzim noni ini. Rupa-rupanya enzim noni ini diperakui oleh 50 orang pakar perubatan sebagai amat baik dan berkesan untuk pesakit jantung, darah tinggi, kencing manis dan sistem pencernaan.

Ya Allah, mengapalah daku tidak dapat melihat terapi yang hadir di depan mataku selama ini. Kini saya pengamal setia enzim noni.  Terima kasih Ya Allah - Alhamdulillah.

Insyaallah saya akan berkongsi dengan semua orang  akan kebaikan enzim noni/mengkudu ini.